من
تو را فروختمت
به تمام خاطرات خوب
من
تو را بی نیاز شدم
به رسم ِ تمام نبودن هایت
من
تو را
بی تو
زندگی میکنم این روزها...!
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

sami
ساعت4:00---29 تير 1392
اینجوری که سردی باهام بدجور دلم رو میشکنی
یه مدته با تعنه هات قلبو از جا میکنی
میون رفات این روزا حرف جدایی میاری
تو که میگفتی غیر من هیچ کسی رو دوست نداری
مثل شمع میسوزم و هیچ به روت نمیارم
بدتر از اینم که بشی کسی رو جات نمیزارم
دستامو جز دستای تو به دست هیچ کی نمیدم
من همه ی ارزومو تو چشمای تو میدیدم
چقدر قشنگ و بی صدا اشکام میاد رو گونه هام
نمیدونم به کی بگم عشقم چقدر سردی باهام
ارزومه یبار دیگه سربزاری رو شونه هام
نزارخیال کنم داری بهم خیانت میکنی
یا که داری به زندگی بی من عادت میکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: