میشنَوے ؟
گوش کـُלּ . . .
صدآیے مے آیَد . . .
خُوب گوش کُـלּ . . .
صدآے نآلـِـﮧ زَمیـלּ است . . .
کـِـﮧ مَردے بآ کُلنگے
گودآلے دَر حآل ِ کندלּ است . . .
گودآلے بــِﮧ شِکل ِ مُستطیل . . .
بَرآے " مـَـــלּ " .
 


نظرات شما عزیزان:

آذین
ساعت21:04---15 مهر 1392
خـــــــیال کـــــــردی رفـــــــتی و تمـــــــام ؟!
بــــــــــریـــــــــــدی و خـــــــــــلاص..
مـــــــن هرگـــــــز کـــــــوتاه نمی آیم.. می بینی ؟
تا ابد دهانت از شعر های عاشقانه من سرویس است


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:28---5 مهر 1392
اینقدر دلم از بازی روزگار پُره که نمیتونم گله هاشو برروی کاغذ بنویسم
با دوتاپست جدید آپم خوشحال میشم بیای
دارم میرم اگه بیای همه چی رومتوجه میشی بابت تمام خوبیهات ممنونم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:11---22 شهريور 1392
دخترک رفت وزیرلب گفت:او یقینا پی معشوق خودش می آید..
پسرک ماندوولی روی لبش زمزمه بود:اویقینا پشیمان شده برمیگردد....
عشق قربانی مظلوم غروراست هنوز.....
==============
اپم
منتظرت هستم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:28---7 شهريور 1392
من از نهایت شب حرف میزنم

و از نهایت تاریکی

اگر به خانه من آمدی

برای من ای مهربان چراغ بیار

و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:27---7 شهريور 1392
خبربه دورترین نقطه جهان برسد

نخواست او به من خسته،بی گمان برسد

شکنجه بدتر ازاینکه پیش چشم خودت

کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:37---6 شهريور 1392
مــا عــادت کـــردیم وقــتی فــیلم بــه تـــیتراژ رســـید:
اگــه تــوی خــونه بــاشیم دســتگاه رو خــاموش کــــنیم،
اگــه تــوی ســینما بــاشیم ســالن رو تـــــرک کــنیم!
مــا تــوی زنــدگیمـــون هــیچ وقـــت کـــسانی کــه
زحـــمت هــای اصــلی رو بــرای مــا مــی کـشند نـــمیبینیم،
مــا فــقط دوســت داریــم کــسانی رو بــبینیم کــه بــرامــون نــقش بــازی مـی کنند


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:36---6 شهريور 1392
مــا عــادت کـــردیم وقــتی فــیلم بــه تـــیتراژ رســـید:
اگــه تــوی خــونه بــاشیم دســتگاه رو خــاموش کــــنیم،
اگــه تــوی ســینما بــاشیم ســالن رو تـــــرک کــنیم!
مــا تــوی زنــدگیمـــون هــیچ وقـــت کـــسانی کــه
زحـــمت هــای اصــلی رو بــرای مــا مــی کـشند نـــمیبینیم،
مــا فــقط دوســت داریــم کــسانی رو بــبینیم کــه بــرامــون نــقش بــازی مـی کنند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: